Husk at Vaktmester/Boligkontoret ikke kan hjelpe deg med internett.

Du får et personlig kundeforhold til Telenor selv om internett er inkludert i husleien. Husk at vi ikke betaler for raskere internett dersom du ønsker det, da må du selv inngå avtale om oppgradering med Telenor.

På boligen din har du modem og tilhørende kabler. Dersom du ønsker trådløst nett (WIFI) må du kjøpe/ta med din egen ruter og koble den til modemet.(OBS! Gjelder ikke Gøteborggata og Sandakerveien, der er det multimodem med ruter).

Når du flytter inn på boligen må du ringe til Telenor på 91509000 for å registrere deg.

Du må oppgi kundenummeret til ditt område:

  • Storgata: 20545852
  • Københavngata: 21149883
  • Trondheimsveien: 20912348
  • Wilsesgate: 20646126
  • Gøteborggata: 21877786
  • Sandakerveien 76 A og B: 21808686

Du må fortelle at du er leietaker på Anker Studentbolig, adresse og bolignummer. Merk at du må være på boligen når du ringer Telenor.

Dersom du får problemer med internett skal du også kontakte Telenor. Husk at du kan sjekke driftsmeldinger på nett via:

https://kabel.canaldigital.no/hjelp/sok-etter-feil/

Dersom det ikke er registrert feil må du ringe Telenor. Avtalen vår med dem er at de skal hjelpe alle våre beboere med problemer- vi tar regningen dersom de må sende nytt utstyr. Utstyret skal ligge igjen på boligen når du flytter ut. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får den hjelpen du burde ha fått etter gjentatte samtaler med Telenor.