Norsk

november 29, 2019
Husreglement
Category:
Du kan lese husreglementet vårt her.
november 29, 2019
Jeg har behov for å kontakte Vektertjenesten
Category:
Dersom du ser eller opplever uvedkommende på området eller trenger hjelp, kan du ringe til vår døgnbemannede vektertjeneste på tlf: ...
november 29, 2019
Får jeg renter av depositumet?
Category:
Siden det her er snakk om utleie av studentboliger gjelder andre regler en vanlig for depositum. Renter på depositumskontoen tilfaller ut...
november 29, 2019
Når blir depositumet tilbakebetalt?
Category:
Depositumet blir tilbakebetalt til deg ved endt leieforhold forutsatt at alle dine fakturaer er betalt. Det kan ta inntil 4 uker etter ut...
november 29, 2019
Kan jeg bruke depositumet som betaling for husleie?
Category:
Det er ikke mulig å trekke husleie fra depositumet i løpet av leieperioden.
november 29, 2019
Jeg har fått et innkassokrav fra Aragorn Finans AS, hva gjør jeg?
Category:
  Har du merket at noe er feil med din faktura eller ønsker å komme i kontakt med vår økonomiavdeling, ta kontakt med: Studentokonom...
november 29, 2019
Jeg tror jeg har fått feil faktura, hva gjør jeg?
Category:
    Hvis du tror du har mottatt feil faktura, vennligst kontakt økonomiavdelingen på: Studentokonomi@anker.oslo.no
november 29, 2019
Jeg har utenlandsk bankkonto og må overføre husleie eller depositum, hva gjør jeg?
Category:
Info needed when doing a payment from abroad: BIC/SWIFT: SHEDNO22 IBAN: NO81 90010628759 Name of beneficiary: Anker Studentbolig BAN...
november 29, 2019
Når faktureres husleien og hvordan kan jeg betale?
Category:
Du kan logge inn på “Min Side” og finne dine fakturaer under menypunktet Økonomi. Husleien betales på forskudd. Husleien blir sendt til d...
november 29, 2019
Hvor er vaskeriet?
Category:
Storgata: Vaskeriet er lokalisert i Hus nr. 11 med inngang på baksiden av hovedinngang (nedre plan). Du må benytte vaskebrikken din for å...